Vergeet het hek niet af te sluiten

Vandaag - 18:19


We merken dat het de laatste tijd regelmatig voorkomt dat het hek na het spelen niet wordt afgesloten.

Daarom het vriendelijke verzoek: ben je als laatste op het park? Sluit dan bij vertrek het hek goed af. Zo houden we ons park veilig en voorkomen we ongewenste bezoekers.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Nieuwscategorieën Algemeen